سلام

میخوام ور دست یه ارایشگر کار کنم اما نمیدونم چی باید یاد بگیرم فعلا دارم دوره مبتدی ارایشگریو می بینم ولی برا تخصصی نیاز به پول دارم که ترجیح میدم کنار یکی کار کنم تا پول تخصصی مو جور کنم........

به نظرتون من چه جاهایی استخدام میکنن دختر بالای بیست سالم هس ...........

سوال بعدیم در مورد دانشگاه هایی که ارایشگری و گریم درس میدن به مدرک ش نیاز دارم شرایط ش چیه ؟ هزینه دانشگاه ش چقدره؟

لطفا کمکم کنین


مرتبط :

بعد از دوره های آرایشگری قصدم اینه که یه سالن باز کنم

کدوم شاخه آرایشگری بازار کار بهتری داره ؟

میخوام یه آرایشگر خیلی حرفه ای بشم

برای پر کردن اوقات بیکاری، آرایشگری خوبه؟

اصول آرایش کردن رو بلد نیستم

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

ازدواج با دختری که شغل آرایشگری داره

لیسانس حقوق دارم و به این فکر شرکت در کلاس آرایشگری هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)