سلام

خواستگارم میگه دوست ندارم همسرم ادامه تحصیل بده و سر کار بره . ولی من ادم فعالی هستم همش از این کلاس به او کلاس میرم و اکثر اوقات بیرون خونه هستم.

الان فکر میکنم اگه نه سر کار برم نه ادامه تحصیل بدم چون ایشون دوست نداره زن زیاد از خونه بره بیرون.

مذهبی افراطی نیست ولی اعتقادات دینی خوبی داره و از لحاظ اعتقادی و فرهنگی و مالی به هم میخوریم.به نظرتون قبول کنم اینم بگم ایشون گفته بعداز ازدواج هم حرف من عوض نمیشه برای همین قبل ازدواج رک برات گفتم  منم دلم نمیخواد سر کاربرم اما میترسم تو خونه افسرده بشم.

خیلی هم اهل رفت و امد با فامیل نیستن.

 چکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)