با سلام به همه کاربران خانواده برتر.

ایام سوگواری و به همگی تسلیت میگم.

سوال بنده این بود که من به خانمی علاقه دارم و این علاقه دو طرفه هست. ایشونم دختر بی نهایت خوبی هستن از هر نظر.

مشکل اصلی من اینه که من از نظر روحی، خیلی ضعیفم و اعتماد به نفس فوق العاده پایینی دارم و بخاطر همین از نظر جنسی کاملا ضعیفم .

بخاطر همین موضوع شاید هیچ وقت شرایط ازدواج با کسیو نداشته باشم. اما وقتی این موضوعو رو با اون خانوم درمیون گذاشتم،ایشون موافقت کردن. یعنی در واقع ازشون پرسیدم حاضرن با کسی ازدواج کنن که رابطشون تماما خواهر برادری باشه هیچ رابطه ای بینشون نباشه ؟

ایشونم قبول کردن. میخواستم بپرسم که با اینکه تعداد زیادی از طلاق ها بخاطر همین مسائل جنسی هست، آیا میتونم به این موافقت ایشون اعتماد کنم ؟ یا این موافقت فقط از سر احساسات بوده ؟ چون به هیچ وجه نمیخوام بعدا کار به جدایی یا خیانت بکشه:((

دوستان فقط خواهشا نگین برو پیش مشاور و غیره و مشکل روحیات حل کن،چون بنده بار ها پیش مشاور و روان شناس رفتم ولی توی این زمینه برای من هیچ نتیجه ای نداشته متاسفانه

ممنون از راهنمایی هاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)