سلام
دوستان بنده الآن چند تا از پست ها که راجع به فمینیسم ها بود را مطالعه کردم ... متاسفانه خیلی ها  مخصوصا آقایون با لحن تندی راجع بهشون صحبت کرده بودن!! حتی بعضیا اون هارو کافر خطاب کرده بودن!!

بنده خودم ۱۰،۱۱ ساله به این نتیجه رسیدم که طرز فکرم با دیگران فرق میکنه، عرف رو قبول ندارم، خیلی چیزای دیگه که دخترا حتی دوستشون هم داشتن به نظر من باعث توهین به من تلقی میشد!!! کل دوران نو جوونیم رو با گریه و دعوا سر کردم.

الان سه ساله فهمیدم فمینیسیمم! و هر جا میشینم اینو میگم و ازش خجالت نمیکشم بهش افتخار میکنم.

چرا انقد ذهنیتتون نسبت به فمینیسیم ها خرابه؟؟؟ من یه فمینیسمم که نمازم قضا نمیشه، یه کلمه دروغ از زبونم بیرون نمیاد، اگه خیلیا ده شب سال رو یاد حسین میفتن بنده کل سال امام حسینمو ناظر اعمالم میبینم و دست از پا خطا نمیکنم...

اگه یکی از دوستانم مشکلی براش پیش بیاد تا تو ذهنم راه حل مناسبش را پیدا نکنم شب خوابم نمیبره!! ازتون خواهش میکنم که یکم مطالعه کنید آقایونی که گفتید فمینیسم کسیه که حرف منطقی رو قبول نمیکنه و روی اشتباه خودش پا فشاری میکنه، لطفا وسعت دیدتونو گسترش بدید و دوستان من اگر در زمینه ای اطلاعات ندارید لطفا غلط هاتونو گسترش ندید و دیگرانو به اشتباه نندازید که شما در برابر برداشت های ناشی از صحبتاتون مسئولید.

من به شخصه کسانی که اسم فمینیسم هارو خراب میکنن و چه دانسته و چه ندانسته به اونها تهمت میزنند رو نمیبخشم.
انشاء لله که خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)