سلام دوستان
من یه دختر 22 ساله هستم. چند وقته یکی به شدت بهم ابراز علاقه کرده. ( برای خواستگاری )... اولش هیچ حسی بهش نداشتم و حتی عصبانیم شدم که چرا مطرحش کرد.

الان جدیدا یه جوری شدم... ازش زیادم خوشم نمیاد. ولی این علائم در من پدیدار شده ...
بعد اینکه باهاش میحرفم نمیتونم رو بقیه کارام تمرکز کنم... همش شوخیاش و حرفاش میاد تو ذهنم... منی که خوابم فوق سنگین بود! خیلی خوابم کم شده.... غذام خیلی کم شده.... وقتی زنگ میزنه یا اتفاقی میبینمش خوشحال میشم!!!

راستش بیشتر به خاطر شوخیاش و حرفای بانمکشه ها (اساسا من آدمای شوخ رو دوس دارم. دختر پسرش برام مهم نیس اصلا!)

وقتی راجع به ازدواج حرف میزنه خوشم نمیاد.....
یک کلام بگم بعنوان همسر دوسش ندارم ولی بعنوان یه دوست چرا. چون پسره تصمیم گرفتم باهاش کات کنم.... کاش دختر بود کات نمیکردم!! (شکلک تاسف)
چیکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)