سلام دوستان

مرسی که سوالمو می خونید .

من یه دختر 19 سالم که وقتی 9 سالم بود بخاطر عفونت شدیدی که گرفته بودم وقتی خودمو می شستم به علت خارش شدیدی که داشتم متاسفانه پردم پاره شد اون روز فقط گریه کردم چون خون ریزی شدیدی کردم و از ترس به نتونستم به مادرم که بیش از حد خشک و سرده چیزی بگم و چند سال بعد وقتی فهمیدم چه بلایی سرم اومده زندگیم جهنم شد و متاسفانه به کسی چیزی نگفتم و ده سال ریختم تو خودم که نتیجش شد استرس شدید و بیماری قلبی اگر ترس از خدا نبود تا الان هزار بار خودمو کشته بودم .

همه ی خواستگارمو به ی بهونه ای رد می کنم یا یه کاری می کنم از من خوششون نیاد واقعا موندم چیکار کنم .

ازدواج کنم و راستشو به طرفم بگم می ترسم باور نکنه یا حتی ترمیم کنم و بدتر وقتی فهمید انگ بی ابرویی بهم بزنه دوستان توروخدا راهنماییم کنید واقعا دارم عذاب می کشم چون الان تو این جامعه ما همه پاکی رو تو یه تیکه کاغذ می دونن بازم ممنون دوستان امیدوارم این بلا سر هیییچ دختری نیاد .


پیشنهاد :

فشار آب میتونه باعث پارگی پرده بشه یا نه؟

آیا پودر موبر به پرده بکارت آسیب میزنه ؟

اطلاعاتی در مورد پارگی جزئی بکارت برای دختران

پاره شدن پرده بکارت با دوچرخه سواری

مخلوط زردچوبه و آب لیمو به پرده بکارت آسیب می زنه؟

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

عواملی که باعث پاره شدن پرده بکارت می شوند

پرت شدن و سائیده شدن به دوچرخه، به بکارت آسیب میزنه ؟

یه پیغام مهم برای همه دخترهایی که از پرده بکارتشون نگرانن

آیا برداشتن جسم سنگین به بکارت آسیب می زنه ؟

پرده بکارت و کار با دستگاه های بدنسازی

اگه پرده بکارت دختری پاره بشه بازم درست میشه؟

پرده بکارت خود به خود ترمیم میشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)