سلام

از متاهلا میخوام تجربه واقعیشون و از مجردا هم تصورشون یا دیده هاشون از اطرافیانشون را راجب سوالم بگن.

من دختری هستم که چند ماهه عقدم. من و شوهرم معمولا در هفته 3-4 شب با هم هستیم مثلا از عصر میاد خونمون یا من میرم خونشون تا صبح روز بعد که از هم جدا میشیم پیش هم هستیم .

ولی دیگه در طول روز هیچ رابطه پیامکی با هم نداریم و اگه اون روز نریم پیش هم فقط عصر یا سر شب به هم تلفن میزنیم یعنی کلا حدود  5 تا 10 دقیقه در شبانه روز رابطه تلفنی که اون هم بیشتر احوال پرسی و خبر گرفتن معمولی هست.

بعضی روزا میشه که من همون یک بار تماس روزانمونو باهاش میگیرم و بعضی وقتا هم شده من دو روز پشت سر هم تماس میگیرم ولی رو بعد که منتظر تماسشم زنگ نمیزنه و باز خودم زنگ میزنم وقتی هم که زنگ میزنم و میپرسم چکار میکردی میگه بیکار یا مثلا تلوزیون می دیده ولی به من زنگ نمیزده.

( البته شاید اگه بیشتر صبر میکردم شاید خودش بعدش باهام تماس میگرفت. نمیدونم )

وقتی میشنوم بعضی شوهرا روزی چند بار به خانومشون زنگ میزنن یا پیام میدن ولی ما اینطوری هستیم با خودم میگم اگه یک روز من زنگ زدم حداقل روز بعد و اون سراغمو بگیره یا اگه دو روز پشت سر هم من زنگ زدم از دلم میگذره که دیگه اگه اون زنگ نزد منم نزنم و سرسنگین شم.

ولی نمیدونم درسته یا نه. البته روی هم رفته اگه حساب کنم بیشتر اون زنگ زده نسبت به من.
 اصلا باید این حساب کتابا و فکرها را با خودم بکنم یا بی اهمیت از کنارش بگذرم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)