سلام

من یه دختر چادریم و 18 سالمه... من از وقتی که این سایتو می خونم، متوجه شدم اگه مردی به زنش خیانت می کنه اگه زندگی از هم می پاشه عاملش هم جنسایه خودمه...

وقتی تویه خیابون دختر بی حجابی رو می بینم که پسری داره اونو نگاه می کنه از خجالت آب می شم که نکنه اون پسر این فکر و درباره ی اندام من داشته باشه... واقعا چی می شه که دخترامون حاضرن با این سر و شکل بیرون بیان؟؟؟

اونی که میگه کمبوده محبت دارم فقط بهونه ایه واسه سرپوش رو گناهش،من خودمم کمبود محبت دارم اما حاضر نمیشم به هیچ قیمتی یه زندگی رو از هم بپاشم فرزندی رو از محبت پدر و مادرش محروم کنم...

دختر خانمی که میگی دلم پاکه دله پاک ظاهر پاک می خواد ،ظاهر پاک همیشه چادر نیست... چرا یه پسر از ترس این که همسرش قبلا با کسی بوده یا نه ازدواج نمی کنه و یا بدبین می شه...

اگه الان که ایام عزاداریه یه سری برین بیرون متوجه میشین که دخترامون مقصرن، می گم دختر چون اگه دختری پانده هیچ پسری دوست دختر نمی گیره .... وقتی پسری با دوست دخترش زنا می کنه مطمئنن دختر راضیه و شایدم مشتاق تر باشه...

بدبختی که الان جامعمون گریبان گیرشه مقصرش جنس زنه... ( البته نه همه ) واقعا چرا دخترامون اینقدر بی حیا شدن ؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)