سلام
من میخوام نامزدیم و بهم بزنم و تصمیم گرفتم اینجا یه مشورتی از شما بگیرم.
من دو ماهه نامزد کردم اونم سنتی. قبلا چند تا دوست پسر داشتم ولی نهایتا به این نتیجه رسیدم که آدمای نرمالی نبودن . دلیل انتخاب نامزدم این بود که به شدت مودب و با اخلاق هستن و خانواده خوبی دارن.
ولی هم از لحاظ تیپ و قیافه و هم وضع مالی از من پایین تره. ولی پسر پاک و خوبیه و منو خیلی دوس داره. ولی من دقیقا از هفته اول نامزدی مریض شدم و تا الان هم بخاطر اصرار دیگران در مورد عالی بودن شخصیتش صبر کردم.
الان با خودم که فکر میکنم میگم چرا فلانی از من پایین تره ولی شوهرش خوشتیپ تره یا مثلا پولدارتره.
واقعا من شرایطم خوب بود ولی جریان نامزد شدنم اصلا دست من نبود و انگار تو کما بودم. مخصوصا الان که رفتم دانشگاه برای ارشد خوندن پسرای پولدار خیلی بهم توجه میکنن و چون عقد نیستم  انگشترمو دستم نمیکنم .
من میترسم عاشق نامزدم نشم و خدایی نکرده بهش خیانت کنم به جز اون نمیخوام با زندگیش بازی کنم.
البته شاغله و وضع مالیش متوسطه. ولی اگه ممکنه منو راهنمایی کنید میخوام تجربه شماها رو بدونم و انتخاب عجولانه نکنم.
ممنون

مرتبط :

به پسرانی که میگن ما خیلی خوشتیپ و زیبا هستیم

کلیپ یه پسر خوشتیپ در خیابون های نیویورک 

از دید خانم ها ، ظاهر تازه دامادها چطور باید باشه ؟

ظاهر برای دختر ها چقدر مهمه؟

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

تو جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

خواستگاری دارم که از من کمی زیباتر هستند

یه دختر هم می تونه به خاطر زیبایی پسری رو دوست داشته باشه !

چرا میگن مرد باید در همه چیز جز زیبایی از زن بالاتر باشه ؟

چرا باید یه خواستگار خوشگل منو بپسنده ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)