سلام

خلاصه میگم
من واقعا احساس ضعف میکنم توی شناخت دینم
از لحاظ فردی که خیلی , از لحاظ اجتماعی هم نمیتونم حق رو تشخیص بدم توی این دوره زمونه , نمیتونم بفهمم حق با کیه , کی داره راست میگه , کی دروغ ...

برای همین ازتون راهنمایی می خوام  برای معرفی کتاب هایی که راجع به زندگی امامان معصوم  و هم چنین یاران نزدیک پیامبر ( مثل سلمان , ابوذر و ....) هستند
تا بفهمم هرکدوم از امامان توی چه شرایط اجتماعی - سیاسی ای بودن و چه طور در برابر اون رفتار کردن
اما خوب نه هر کتابی ...

مثلا من خودم کتاب " پیامبر " اثر زین العابدین رهنما رو خووندم و واقعا ازش لذت بردم و خیلی هم بهم کمک کرد توی شناخت اوضاع اون زمان

الان هم دارم کتاب " علی (ع) , صدای عدالت انسانی " اثر جرق جرداق رو می خوونم

در واقع کتابی می خوام که بدون جانب داری و عمیق و کامل و مستند و روایی ( نه تفسیری ) نوشته شده باشه

فرقی نداره که نویسنده اش خارجی باشه یا آخوند یا یک چهره دانشگاهی (عمیق باشه در هر صورت )
و هم چنین مهم نیست که کتاب قطور باشه ( کامل باشه )

لطفا هر کتابی که میگید , دلیل پیشنهاد اون رو هم ذکر کنید ( مثلا اگه نکته جالبی داشته که خوشتون اومده یا نویسنده مشهوری داره یا هرچیزی...)

مرسی از راهنمایی هاتون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)