سلام

پسری هستم 27 ساله مشکلی که دارم مربوط به خوابم هست.

شبها نمیتونم زودتر از ساعت 2 بخوابم وقتی هم میخوام بخوابم یه نیم ساعتی هم طول میکشه تا خوابم ببره. معمولا در طول روز خسته میشم و خوابم میاد.

اینم بگم خیلی وقتها هم که کلی کار میکنم و خودم رو سرگرم میکنم بازم زیاد تفاوت نداره کلا شبها نمیتونم راحت سر یه ساعت خاصی بخوابم.

خیلی وقت ها هم شده که صبح ها دیر میرسم سرکار. یه مدت هم قرص خواب آور میخوردم که خیلی دیگه دیر از خواب بلند میشدم و مشکل ساز شده بود.

وقتی قرص میخوردم یه حالت بدی هم داشتم (نمیدونم این قرص ها رو من این اثر رو داشت یا همه اینطوری هستن؟) یه حالتی مثل کسل بودن داشتم و بی حس میشدم؟ انگار انرژیم کمتر شده بود منظورم تو کل روز هست.

یه چیز دیگه یادم رفت بگم خابالو هم هستم مثلا پنجشنبه ها معمولا تا دیر وقت بیدارم ولی صبح که چه عرض کنم بعد از ظهر از خواب بیدار میشم.

تو سربازی هم مشکلم حل نشد وقتی خاموشی میزدن من همش بیدار بودم کلی با خودم کلنجار میرفتم تا خوابم ببره اونوقت از اون ور صبح که بیداری میزدن با بیل هم میوفتادن به جونم به زور بیدار میشدم قیافم دیدنی بود مثل زامبی ها چشام قرمز بود.

حالا بنظرتون چکار کنم؟ راه حلی داره اصلا؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)