با سلام
 من ۲۷ سال سن دارم و خانومم ۴ سال از من کوچک‌تر هست.
حدوداً دو سه ماه می‌شه که عقد کردیم و بر اساس تصمیم خانواده‌ها، به جای اینکه جشن‌مون رو به روز آخر ( موقع رفتن به خونه‌ی خودمون) موکول کنیم، همین اول کار تالار رو برگزار کردیم.

یعنی جشن عقد و عروسی ما سه چهار روزی می‌شه که انجام شده و تمام فامیل حضور داشتن و از این قضیه مطلع شدن.

سؤالی که از خدمت دوستان دارم اینه:

با توجه به اینکه جشن عروسی ما برگزار شده و تا رفتن سر خونه و زندگی‌مون نهایتاً شش هفت ماه باقی مونده، و از اونجایی‌که دیگه جشنی نخواهیم داشت و فقط یه مسافرت می‌ریم، برخورد من نسبت به نوع رابطه‌ی جنسی با خانومم، در حال حاضر به چه صورتی باید باشه؟

یعنی من می‌تونم انتظار دخول کامل داشته باشم یا اینکه باید این قضیه رو به همون شش هفت ماه آینده موکول کنیم؟

همسرم می‌گه بهتره بذاریم وقتی که می‌ریم خونه‌ی خودمون، پرده‌ی بکارت رو برداریم.

با اینکه با نظرش زیاد مخالف نیستم اما فکر می‌کنم چون دیگه مراسم‌مون تموم شده و تقریباً کار دیگه‌ای نمونده که انجام بدیم و جشنی هم نخواهیم داشت، می‌تونیم این چند ماه رو صبر نکنیم و از همین الان رابطه‌ی کامل رو شروع کنیم.

از طرف دیگه، توی این دو سه ماهی که عقد کردیم و از شروع رابطه‌ی نیمه‌کامل و معاشقه‌هامون می‌گذره، من نتونستم کامل ارضاء بشم.

یعنی چون دخول کامل نداشتیم و جفت‌مون با رابطه‌ی م هم به خاطر مضراتش مخالفیم، با روش‌های دیگه خیلی سخت ارضاء می‌شم.

بعضی موارد اینقدر این رابطه ادامه پیدا می‌کنه و من ارضاء نمی‌شم که از طولانی بودنش خسته می‌شیم و کلاً بی‌خیال ادامه دادنش می‌شیم!!

می‌خوام از دوستان بپرسم که توی این ماجرا، تصور من درست‌تره یا خانومم؟، 
یعنی برداشتن پرده‌ی بکارت بهتره بعد از این شش هفت ماه انجام بشه؟

یا اینکه با توضیحاتی که بالا دادم، همین الان هم می‌تونیم رابطه‌ی کامل داشته باشیم؟

ممنون...


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

وقتی نامزدم نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)