سلام خسته نباشید

حداد 1 ماه پیش یک خانواده خیلی مذهبی اومدن خواستگاریم . مادرم گفت به خانواده ما نمی خورن ( اینم بگم که تنها فرد خانواده هستم که مومن و چادری ام ) ولی من خودم خیلی دوست داشتم ایشونو چون خیلی پسر خوبی بودن .

بعد یه هفته اومدن برای بیشتر آشنا شدن . وقتی گفتن ما با هم حرف بزنیم ایشون بهم گفتن جواب تون چیه منم گفتم پدرم هر چی بگه منم همون و میگم گفتن درسته ولی نظر شما خیلی برام مهمه منم گفتم تنها کسی هستن که اومدن خواستگاری و مومن هستن بقیه یا آبرو برداشته بودن یا کلکسیون دوست دختر بودن یا ...

حالا قراره بیان برای جواب گرفتن پدرم ازم خواست نظرم و بدونه منم گفتم اگه خودشون موافق باشن منم موافقم بعد که درباره مهریه ازم پرسیدن من گفتم حفظ 30 جز قرآن .

مادرم به هیچ عنوان قبول نمی کنه تو رو خدا کمکم کنید من دوست دارم مهریه ام این باشه ولی مادرم میگه فامیل میدونی اگه بفهمن چی میگن ؟؟؟

آخه مهریه 314 تا سکه زیبا تره یا حفظ 30 جز قرآن؟

عدم قبول مهریه بالا از جانب پسران:

مهریه را پدر داماد باید بده یا خود داماد؟

پسری که ادعا میکرد دوستم داره بخاطر تعداد سکه رفت!

خواستگارم میگه بیشتر از 14 تا مهریه نمی دهم

با آسون کردن شرایط ازدواج به خودمون کمک کنیم

عقد کنیم و تا زمان ایجاد شرایط ازدواج ، موافقید ؟

خواستگارم برای ازدواج با من سه شرط گذشته !

با این مهریه ها نمی صرفه ازدواج کنم

خواستگاری که می خواد مهریه عند الاستطاعه باشه نه عند المطالبه

از ترس مهریه سنگین، جلسات خواستگاری رو ادامه ندادم

حتی اگه بمیرم مهریه بالا قبول نمی کنم

مهریه رو بالا میگید که دستش بسته باشه ازتون پیروی کنه؟

هفته دیگه عقدمه و از قبول مهریه بالا می ترسم

ما که نمی تونیم مهریه بدیم قید ازدواج رو بزنیم ؟

شوهرم میگه برو سکه هات رو ببخش تا بتونم بهت اعتماد کنم

ما پسران نباید با زندگی مون قمار کنیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)