سلام
تو رو خدا کمکم کنین... حالم خیلی بده...
۴ ماهه که عقد کردم ... نامزد مرد خیلی خوب و پر محبت و باغیرتیه و بی نهایت دوسش دارم و بی نهایت دوستم داره... روزی که آمده بود خواستگاریم بهم گفت که قبلا دوست دختر داشته و الان توبه کرده و کلی قول داد و قسم خورد که دیگه طرف اینجور کارها نره...
خدایی توی این ۴ ماه هم هیچ چیزی ازش ندیدم. تنها چیزی که منو عذاب میده اینه که خاطرات مجردی اش رو فراموش نکرده.
مثلا پیام های دوست دخترهاشو پاک نکرده و مثل قبل اسم دوست دختراش رو گلم و عزیزم ذخیره کرده.
من تا حالا نه باهاش قهر کردم نه بی محبتی و از هیچ لحاظی براش کم نگذاشتم من حتی اجازه دادم رابطه ی کامل داشته باشیم بخاطر اینکه دلگرم خودم باشه و طرف کس دیگه ای نره...
ماجرای فراموش نکردن مجردیش بدجور عذابم میده در حدی که دلم میخواد خودکشی کنم. چکار کنم به نظرتون؟؟
من زیادی حساسم یا اگه شما هم بودین ناراحت میشدین؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)