سلام کمک میخوام راجع به خواستگارم

دختری هستم 23 ساله دانشجوی ارشد. از نظر ظاهری چهره خوبی دارم. مذهبی معمولیم اهل نماز ، وضع مالی هم متوسطه.

یه نامزدی ناموفق 2 ماهه داشتم باکره ام و خیلی زود جدا شدیم ...

خواستگارم 25 سالشه . سال اخر کارشناسی معماری. یه ماشین داره. تو ترابری شهرداری کارمنده. ( راننده ). مجرد بود و سابقه ازدواج نداشت. اینم بگم پسر خوبیه خونوادش هم خوبن...

حالا نظرتون چیه اگه جای من بودین؟ راستش من با شغلش مشکل دارم! دوم اینکه از لحاظ تیپ و قیافه من ازش سرترم!

تو بقیه لحاظ مثل همیم خونوادم میگن حالا باهاش اشنا شو ولی وقتی جوابم رده واسه چی اشنا شم دل طرفو بشکنممم!!!

شما نظرتونو بگید ؟؟؟؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)