سلام دوستان
مشکلی که من دارم شاید برای شما هم پیش اومده باشه بخصوص اونایی که به اعتقادات دینیشون پایبندن .

بالای 30 سال سن دارم و خواستگاری دارم که مثل بقیه جونای این مملکت نمیتونن موقع ازدواج همه چی داشته باشن .

از نظر مالی زیاد غنی نیستن مستاجرن و زندگی با ایشون سختی های خاص خودش رو داره که من بهشون واقفم و از نظر دوستانم ازدواج با چنین شرایطی کار احمقانه ایه اما با توجه به سنم نگرانم که دیگه خواستگاری پیدا نشه .

و اما مشکل من استخاره هاییه که میگیرم و همشون بد میان . البته ناگفته نمونه که من پیش عالم به علم استخاره و اهل فن استخاره گرفتم .

از نظر احساسی دلم با یه آقاست اما عقل حکم میکنه که حتی اگه تا ابدخونه پدرم بمونم جواب مثبت ندم . نه اینکه ایشون معتادن یا مشکل اخلاقی و... دارن نه . وضعیت زندگیشون و شرایط زندگی با ایشون سخته .

عدم استقلال از خانواده و کمک به اونا یکیشه و زندگی مشترک با خانواده شوهر . بنظرتون من به استخاره عمل کنم یا دلمو به دریا بزنم؟

استخاره اومده که اگه ازدواج کنم با ایشون به طلاق و تنهایی ختم میشه .

از همتون ممنونم


مرتبط با استخاره:

امکان داره استخاره بگیریم و جواب استخاره محقق نشه؟

نتایج بی توجهی به استخاره برای ازدواج

همه چیز خوب پیش میرفت تا این که خواستگارم استخاره کرد ...

با استخاره و سرکتاب به نتیجه رسیدن که منو رد کنن

خواستگارانم رو به دلیل بد شدن استخاره رد میکنم

همه خواستگارانم رو با استخاره رد کردم !

عمل نکردن به استخاره گناه داره؟

به استخاره عمل کنم یا دلم رو به دریا بزنم؟

باید به استخاره ای که کردم عمل کنم ؟

اعتقاد به استخاره آنلاین درسته یا غلط ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) استخاره گرفتن (۲ مطلب مشابه)