سلام

راستش یه سوالی هست که سال ها در ذهن من هست و واقعا جوابی برای اون پیدا نکردم.

سوال اینه که واقعاً من چه شکلی ام، این سوال از وقتی برام پیش اومده که در مقابل چند نظر کاملاً متفاوت از زمین تا آسمون دیگران در مورد ظاهر و چهره ام قرار گرفتم.

از سالها قبل تا الان ،من این نظرات رو در مورد ظاهرم هر چند وقت یک بار میشنوم. مثلا همین چند وقت پیش با دوستم رفتیم بیرون برای خرید لباس، توی یکی از مغازه ها که بودیم آقا فروشنده مدام زل زده بود به من و هی نگاه میکرد،آخرش دوستم به فروشنده گفت ( با خنده رویی ) دوستم به نظرت آشنا میاد که هی نگاش میکنید ؟

بعد فروشنده گفت آخه خیلی خوشگل و خوش تیپه. ولی چند روز بعد این ماجرا رفتیم سالن فوتسال اونجا همش یکی از پسرا که تا حالا اونجا هم دیگر رو ندیده بودیم ، هی منو مسخره میکرد و میگفت خیلی زشت و بد هیکلم و همش بهم میخندید.

از این جور اتفاقات متفاوت ( از زمین تا آسمون ) در مورد چهره و ظاهرم زیاد اتفاق افتاده مخصوص تو دبیرستان و الان که تو دانشگاهم یه سری بودن که بهم میگفتن چهره ات خوبه و تعریف میکردن ولی یه عده ام بودن که مسخره ام میکردن و بهم میخندیدن.

واقعا برام مهم نیست که زشت هستم یا خوشگل . ولی کاملا گیج شدم که چرا انقدر نظرات متفاوت درباره ی چهره ام میشنوم مگه چشم آدمها با هم فرق میکنه!!!!!!

مگه همه من رو به یه چهره ثابت نمی بینند!!!!!!! پس چرا انقدر نظرات متفاوت است. میخواستم بدونم دوستان گلم در خانواده برتر آیا جواب این سوال ،که تو ذهن من هست رو میدونن. و آیا برای اونا هم همچنین اتفاقی افتاده؟؟؟؟؟؟ و کلا دلیلش چیه.؟؟؟؟

مشخصات خودم رو هم میگم شاید تو جواب هاتون موثر بود: پسر 20 ساله ای هستم . پوستم تقریبا سبزه است، چشم هام هم تقریبا درشت است ،بینی و لب و دیگر اجزای صورتم هم معمولی و نرمال است ولی ابرو هام تقریبا نازک و کشیده است طوری که بعضی ها بهم میگن مگه ابرو هاتو بر داشتی ؟؟؟؟؟؟ منم میگم نه. قدم هم خوبه ( دقیقا نمیدونم چقدره فکر کنم 180 اینا ). مو هام هم پر پشت و مشکی. و اندام تقریبا لاغری دارم.

خوش حال میشم دوستان کمکم کنند. پیشاپیش از ارسال نظراتتان تشکر میکنم.

ببخشید متن زیاد بود.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)