سلام دوستان
من چادرم رو دوست دارم و بهش عادت کردم. دلم میخواد یه جاهای بپوشمش و یه جاهایی نه. به نظرتون اگه من بخوام برم دانشگاه ، اگه تا بیرون دانشگاه چادرم سرم باشه و تو دانشگاه بردارم حرمت چادر شکسته میشه؟ بقیه چه نگاهی دارن؟ دچار تمسخر دیگران نمیشم؟ طبیعیه؟

کسانی هستن که این کار رو بکنن و توی دانشگاه/کلاس مختلط چادرشون رو بردارن و با حجاب کامل سر کلاس بشینن؟

پ ن: قصدم خودنمایی نیست. فقط این جوری راحت ترم. با توجه به اینکه قبلا بدون چادر خیلی بیرون بودم، دوست ندارم که چادرم رو کنار بذارم.


مرتبط:

گاهی نیاز می بینم حجابم برتر باشه گاهی نه

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

گاهی چادریم و گاهی بد حجاب


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)