سلام به همگی ...

من یه سوال داشتم... ازتون میخوام اونایی که تو این زمینه ها اطلاعی دارن راهنماییم کنن.
من حقوق بخونم یا مدیریت؟

من یه دخترم که دو ترم یه رشته مهندسی رو میخوندم که بعد از دو ترم متوجه شدم که این رشته علاوه بر اینکه فوق العاده سخته توی ایران هییییچ اینده شغلی نداره! و اینکه مسیر دانشگاه تا خونه زیاده و من واقعا برای رفت و امد به مشکل برمیخورم!

حالا از دانشگاه انصراف دادمو تصمیم دارم توی یکی از رشته هایی که بدون کنکور پذیرش میکنن ادامه تحصیل بدم! دیپلم ریاضی دارم و حالا موندم حقوق بخونم یا مدیریت؟!

برای یه دختر کدومش اینده شغلی بهتری داره؟ خواهش میکنم اونایی که تو این زمینه ها اطلاع دارن راهنماییم کنن! برام خییلی مهمه که سرکار برم....کدومش بهتره؟

ممنون میشم راهنماییم کنین


پیشنهاد :

با مدرک ارشد حقوق عمومی سر چه کاری میشه رفت ؟

واقعا رشته پزشکی از رشته حقوق بالاتره ؟

بعد از فارغ التحصیلی دنبال کار باشم یا ارشد حقوق بخونم؟

کدوم گرایش رشته حقوق کاربردی تر و جذاب تر هست؟

درخواست معرفی چند موضوع تحقیق برای رشته حقوق

لیسانس حقوقم و به رشته ام علاقه ندارم

برای کسی که فوق لیسانس حقوق داره چه شغلایی هست؟

تحقیق در مورد رشته های حقوق نفت و گاز

لیسانس حقوق دارم و به این فکر شرکت در کلاس آرایشگری هستم

رشته حقوق آینده شغلی داره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه)