سلام و خسته نباشید خدمت دوستان

یک سوال داشتم از خانومها خانمها از چه راههای تحریک میشند مثلا میگن خانم ها حجاب شون رو رعایت کنند تا مردها تحریک نشن .

ما مردها چه چیزهایی رو باید رعایت کنند تا خانم ها تحریک نشن  ؟


پاسخ خانم " یکتا " :
نوع تحریک شدن زن و مرد با هم خیلی متفاوته. مردها با چشماشون تحریک میشن چون زیبایی جنس مخالف براشون جذاب و محرکه. اما زنها اینجوری نیستن ، زن ها شیفته ی کسی میشن که احساس کنن دوستشون داره ! در واقع زن ها با رویاپردازی های خودشون تحریک میشن با توجهی که شوهرشون بهشون میکنه تحریک میشن . از بچگی همیشه یه آینه دستشون میگیرن و توی رویاهاشون به مردی فکر میکنن که قراره یه روزی زیبایی هاشون رو تحسین کنه و براش ارزش قائل باشه و بهش فکر کنه و اون رو بهترین و زیباترین زن دنیا بدونه. به مردی فکر میکنن که قراره یه روز با یه اسب سفید بیاد خواستگاری شون و چشمش جز اون دیگه هیچ زنی رو در عالم نبینه! میبینید؟
جنس تحریک شدن زن و مرد خیلی با هم متفاوته. در واقع زن ها شیفته ی خودشون و احساساتشون میشن و مردی که قدر این ظاهر و احساسات رو بدونه براشون محرک میشه چون توی ذهنشون فانتزی های عاشقانه و احساسی با اون مرد میسازن.
وگرنه برای من که یه دختر بودم اندام مردی که بدنسازی رفته و حالا لباس های چسبون پوشیده محرک نبود بلکه جلف و زننده و خودپسندانه بود و همشه منو یاد سماور مینداخت !
اگر میخواید دختری رو تحریک نکنید روی دو چیز دقت کنید :
یکی اینکه حرفی نزنید که باعث بشه دختری توی ذهنش شما رو مال خودش تصور کنه و توهم برش نداره که عاشقش شدید.
منظورم این نیست که نگاهتون رو ازش بدزدید یا زیاد از حد مذهبی بازی دربیارید. منظورم اینه که رفتارتون باهاش خاص نباشه. چه جوری با خواهرتون رفتار میکنید؟ با اونم همین جوری رفتار کنید البته در چارچوب تر . یعنی طوری باهاش رفتار کنید که با یه آقا رفتار میکنید ولی خب یکم شاید مودب تر. چون آقایون در برخورد با همدیگه زیاد ادب رو رعایت نمیکنن!
و دیگه اینکه توی فضاهای مجازی فانتزی های ذهنیتون رو بیان نکنید بعضی از آقایون توی همین وبلاگ طوری میان درباره ی اندام زن ها حرف میزنن و با همین چهار تا کلمه ای که میگن به اندام فرضی یه دختر فرضی که قراره همسرشون بشه دست میزنن و ... که منی که یه زن متاهل هستم ممکنه تحریک بشم چه برسه به یه دختر مجرد که کلی توی ذهنش رویاپردازی کرده و کسی رو هم نداره که روش اعمالش کنه!
پس توی همچین فضاهایی یکم بیشتر رعایت کنید. شما پشت یه صفحه ی مجازی نشستید و دوخط مینویسید و میرید پی کار و زندگی تون اما خب ندارید که اون طرف این صفحه ی مجازی ممکنه یه دختر با حرفای شما جذب یه دوست پسر بشه یا حتی دست به خ ا بزنه و یا مجبور بشه توی خودش بریزه و گریه کنه!


مرتبط :

آیا بدن پسران بدنساز برای خانم ها تحریک کننده است؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

دختر ها هیکل پودری و مصنوعی شوهر رو دوست دارن؟

آیا بدن پسران بدنساز برای خانم ها تحریک کننده است؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)