سلام
 من یه پسرم، به یه خانم خیلی خوب علاقه دارم. شاید از لحاظ دنیایی چیز خاصی نداشته باشه ولی خیلی با ایمان هست . به پدر و مادرم هم گفتم . با بهانه های بچه گانه و این که نمیدونم مردم چی میگن اگه باهاش ازدواج کنی ( چون سطحش یکم پایین تره ولی خوب ایمانش که باز بالاتره !!) و ... و یا این که عرف اینو میگه ، اونو میگه و ازین حرفای مزخرف گفتن اینو از سرت بیرون کن . اخه ازدواج مگه زورکی می شه ؟؟؟؟؟؟

یکی که به از نظر والدین خوب باشه ایا بهترینه !!! قراره من باهش زندگی کنم و نه اونا. مطمئن هستم اونا دارن اشتباه می کنن.ولی من دوست ندارم اشتباه کنم. چون خدای من گفته دل پدر و مادر رو با حرفات نرنجون. ولی متاسفانه اونا حق فرزند رو به جا نمیارن .

من جوون صادقانه رفتم جلو میگم میخوام ازدواج کنم ولی ... می دونم که الان دیگه  اگه خدای نکرده گناه کنم به پای اونا هم هست .ما باید چیکار کنیم در اینجور مواقع ؟؟؟؟؟

این چه اسلامیه !!!! همه چیز خلاصه شده به در دهن مردم ...

یا صاحب الزمان کجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایی! ادرکنی

حالا می فهمم وقتی تو احادیث اومده دوره اخر الزمان همه ناامید هستن و حلال خدا حرام و حرامش حلال میشه و از دین چیزی نمیمونه جز یک پوسته یعنی چی .

( والدین زوج ها نمی ذارن بچه هاشون با هم باشن بعد عقد در حالی که به هم محرم هستن ! خود دختر و پسر می خوان مهریه پایین بذارن والدین .... ، چشم و همچشمی ، دخالت های بی جا در زندگی جوونا ، تهمت و غیبت در مورد یه دختر بدبخت و ...)

اخرش هم میگن نسل جوان چنین است و چنان است . بابا اخه ما که تربیت شده شما ها هستم دیگه !!

حیف که پدر مادرا اینجور وبلاگ ها سر نمی زنن .در دل جوون ها رو هیچکی نمی فهمه . اقای نجفی لطفا به این سمت حرکت کنید که والدین از دغدغه های ما با خبر بشن و اینجا فقط پاتوق جون ها نباشه .

دوستان برام دعا کنین.حتی با یه صلوات .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج آسان (۵۶ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)