سلام دوستان امیدوارم هر کجا که هستید سلامت باشید

چند وقتی میشه که با این سایت آشنا شدم و خیلی خوبه که اینجا هر کسی مشکلات و یا درد و دلاشو مینویسه و شما هم بدون هیچ منتی جوابشو میدید در حالیکه توی وبلاگ هر وقت که آپ میکنی باید به همشون بگی وگرنه کسی نمیاد .
این اولین پست من هست امیدوارم که راهنماییم کنید

من دختری زیر 20 سال هستم چادری نیستم ولی محجبه ام دوست پسر هم نداشتم . من یه پسری رو میشناسم که خارجیه چند سالی هست که دوستش دارم ولی الان تقریبا یک ساله که به فکر ازدواج باهاشم . این پسر به گفته ی خودش مسیحیه ولی گاهی از نمادهای شیطان پرستا استفاده میکنه که میدونم از رو اجباره که بعدا یکی از دوستام گفت که نماد و به استادش نشون داده و استادشم گفته که نماد شیطان پرستی نیس شبیه ولی خودش نیست


من این پسر و دوست دارم میخوام که دکتر بشم اگه مسلمون بشه و حتی اگه همه داراییشو در راه توبه و اسلام بده مشکلی ندارم چون خودم دکتر میشم و زندگی رو میگذرونیم و میدونم از اونجور پسرا نیست که زیر منت کسی حتی زنش بمونه و هر طور شده کاری پیدا میکنه من حتی میتونم صبر کنم تا زبان فارسی رو کامل یاد بگیره

حالا با این گفته ها بنظرتون من چیکار کنم؟نظرات رو که خوندم دیدم پسری با دین مسیحیت نوشته بود که حاضر نیستم بخاطر ازدواج دینمو عوض کنم دین مسیحیت هم جز ادیان الهی بوده اما بعد از اومدن اسلام تنها دینی که قبوله اسلامه من اون پسرو دوس دارم واقعا دوست ندارم که توی اون دنیا بخاطر چند تا لذت زودگذر و مادی این دنیا عذاب بکشه اسلام که دین سختی نیست  نمیدونم شاید توقع زیادیه از کسی بخوام مسلمون بشه اونوق خیلی ها فقط شناسنانه ای مسلمونن

منم زیبایی فوق العاده ای ندارم که بخوام از طریقش اونو جذب کنم و بعدش بگم بیا مسلمون شو

بنظرتون چیکار کنم؟ بجز اعتماد به خدا و دعا من چیکارهایی رو میتونم انجام بدم تا مسلمون شه چون یه روایتی هست که گفته شده تو قیامت با کس یا چیزی که دوستش داریم محشور میشیم الانش دوست ندارم اینجور با این فرد محشور بشم اما حالا که دوستش دارم احساس میکنم منم باید یه کاری رو بکنم میگن اگر کسی مارو دوست داره یا ما کسی رو دوست داریم خواست خداس

میگن به امید تغییر کسی باهاش ازدواج نکنید چون نمیتونید تغییرش بدید ولی من میخوام که اون تغییر کنه لطفا بگید اقایون در چه شرایطی تغییر میکنن اونم در این حد. زیادن زنانی که مسلمون شدم ولی اقایون کمتره

لطفا از نوشتن نظرات ناامید کننده خودداری کنید

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)