سلام
می خواستم یه خواهش از همه اقا پسرا داشته باشم

ازتون خواهش می کنم اگر به خواستگاری دختری رفتید و جواب منفی شنیدید با یه بار جواب رد میدون و خالی نکنید، اینو به این خاطر میگم که توی این سایت و خیلی جاهای دیگه دیدم دخترایی که به هر دلیلی جواب رد دادن و بعد پشیمون شدن ولی دیگه کاری از دستشون ساخته نبوده و مجبور شدن به خاطر یه اشتباه از یه ازدواج خوب بگذرن

پیش خودتون نگید اون دختر اگه منو میخواست باید همون بار اول قبول می کرد خیلی وقتا این جوابای منفی از طرف خود دختر نیست و شرایط اونارو مجبور می کنه جواب رد بدن

ما دخترا کارمون خیلی از پسرا سخت تره، حجب و حیا اجازه نمیده راحت حرف دلمونو بزنیم و همین باعث ایجاد سوتفاهم میشه و از طرفی هم نمیتونیم اصرار کنیم یا پیگیر بشیم چون متهم به بی حیایی میشیم قبل از ازدواج باید اصرار بیشتر از طرف مرد باشه ولی اگه اون دختر واقعا ارزششو داشته باشه بعدها نه تنها از این اصرار پشیمون نمیشید بلکه به کارتون افتخار هم می کنید

فکر نکنید اگر اصرار کنید چیزی از ارزشتون کم میشه باور کنید اگه اون دختر به شما علاقه داشته باشه با این اصرار شما علاقش چند برابر میشه. ما دخترا از پسر مغرور خیلی خوشمون میاد ولی پسر مغروری که به خاطر ما حاضر شده پا روی غرورش بذاره رو در حد پرستش دوست داریم .

ازتون خواهش می کنم اگه به خواستگاری دختری رفتید و اونو پسندیدید ولی جواب رد شنیدید تا دیر نشده دست به کار بشید و یه بار دیگه این مسئله رو مطرح کنید تا یه شانس دیگه به خودتون و اون دختر برای خوشبخت شدن بدید .

مرتبط :

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

چطوری ردشون کنم که آسیب کمتری ببینند ؟

چطوری بهش بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

احساس میکنم فقط به خاطر شغلم به خواستگاریم اومده

یکی رو دوست دارم ولی داره برام خواستگار میاد

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه)