سلام
با خوندن بعضی از پست هایی که درباره ی معیار ازدواج بود متوجه شدم که زیبایی برای اقایون از مهم ترین ملاک هاست .

من ۱۹ سالمه و تا اینجا به تحصیلاتم ادامه دادم . مذهبی هستم و مهمترین ملاک خودم ایمان طرف مقابله . پدر و مادر و خواهر و برادر هم همه تحصیل کرده و خوش نام . تو ارتباط با جنس مخالف هم همیشه مراعات کردم و سنگین بودم .

از نظر خودم اگه کسی بتونه ظاهر منو بپذیره من از هر لحاظ میتونم براش همسر خوبی باشم و درباره ی شوهر داری و حتی تربیت فرزند مطالعه ی زیادی داشتم و فکر می کنم  کاملا اماده م و میتونم از پس مسئولیت ها ی اینده م به نحو احسن بر بیام و خلاصه برنامه های زیادی دارم .

اما تنها چیزی که فکر می کنم نقطه ضعفمه ظاهرمه . و معمولا اقایون اول به ظاهر نگاه می کنن و بعد وارد جزییات میشن . البته توی چند ماه اخیر دو تا خواستگار داشتم که خانواده رد کردن اما خودم فکر می کنم اکه به جلسه ی خواستگاری کشیده میشد خودشون پشیمون می شدن چون فکر می کنم ظاهرم فقط از دوره که جذابه .

بنظر شما چطور باید اینو نشون بدم که اگه از لحاظ چهره خوب نیستم خصوصیات خوب زیادی دارم ؟ اصلا واقعا این موضوع برای اقایون از بقیه ی مساءل مهم تره ؟ راستش حتی می ترسم ازینکه بعد ازدواج هم بخاطر این موضوع همسرم ازم زده بشه مخصوصا اینکه تو خیابونا پر از دخترای ترگل ورگله . واقعا در این رابطه اعتماد بنفس ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)