سلام
پسری 26 ساله هستم با قد و هیکل و چهره متوسط به بالا. اهل دود و رفیق بازی و این چیزها نیستم. دانشجوی فوق لیسانس کامپیوتر بودم ولی چون قصد دکترا در خارج کشور دارم و وضع رشته برق بهتره، از اواسط فوق لیسانس انصراف دادم و تصمیم دارم برای کنکور ارشد امسال دوباره بخونم و کتابهاشم تهیه کردم!

همچنین بصورت پیمانی در شرکت نفت کار میکنم و حدود 1200 اینها حقوقم میشه. البته اگر فوق رو بگیرم امکان استخدام رسمی هم هست (البته این یعنی 3 سال دیگه). بنظرتون دختری حاضره با من ازدواج کنه؟!

>>> همچنین من به خانوادم نگفتم انصراف دادم چون اگر بفهمند خیلی ناراحت میشوند و شروع به سرزنش و غرغر میکنن و حتی شاید دیگه باهام نیان خواستگاری! حالا هم اگر برن خواستگاری حتما میگن پسر ما دانشجوی فوق هست! نمیدونم با این مشکل چکار کنم؟!!


همچنین میخوام بدونم بین کارمند پیمانی نفت و کسی که میخواد وارد کار بساز و بفروشی(ساختمان سازی) بشه و از ملک کلنگی و نقلی به ارث رسیده از مادربزرگش(به پدرش) میخواد شروع کنه، کدوم رو انتخاب میکنید؟

من ملکی به قیمت حدود 300 میلیون از مادربزرگم به پدرم به ارث رسیده، که من میتونم با گرفتن وام ساخت و همچنین پیش فروش کردن یکی از واحد ها، این ملک رو تبدیل به آپارتمان 4 یا 5 طبفه کنم و بعد فروش حداقل 100 میلیون سود کنیم که فرضا من به پدرم بگم 50 میلیونش برای من!

یه کار دیگه هم میتونم کنم. اونم اینکه برم توی شرکت ها برنامه نویسی کار پیدا کنم و اونجا شاید حقوقم همین حدود 1-2 میلیون باشه ولی حداقل کار مهندسی درست و حسابی انجام بدم!

شما از بین این 3گزینه (پیمانی نفت- بساز و بفروشی- برنامه نویسی در شرکت خصوصی) کدوم یکی رو بیشتر ترجیخ میدین و در شرایط برابر برای پاسخ بله دادن به کدوم شغل اولویت میدید؟

لطفا راهنمایی کنید دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)