سلام

پیشاپیش تشکر میکنم از توجه و راهنمایی هاتون.

خانواده ما بسیار کم جمعیت است. یه برادر دارم که اون هم در یه شهر دور از ما زندگی میکنه. از طرفی خانواده ای دارم که بشدت بهم وابسته ان از لحاظ عاطفی. این وابستگی شون گاها برام مشکل ساز بوده ولی قابل تحمل بوده.

در حال حاضر خواستگاری دارم که از هر نظر ایده آلِ،خیلی باهم تفاهم داشتیم ولی مشکلی که هست ایشون از یه شهر دیگه ان که حدودا 3 ساعت با شهر ما فاصله داره و من باید برم اونجا زندگی کنم.

حالا نگران خانواده ام، نمیدونم میتونن دوری مو تحمل کنن یا نه؟! هر چند غیر مستقیم بهم میگن که نمیتونن:(

ولی خودشون هم قبول دارن که موقعیت خواستگارم خیلی ایده آلِ ،میدونن پسره خوبیه،ولی از طرفی هم نمیتونن با دلتنگی کنار بیان.

منم دخترِخیلی عاطفی هستم. نگرانشون هستم.

شما اگه جای من بودید چیکار میکردید؟


مرتبط :

اگر از وابستگی خسته شده‌اید، بخوانید

به شدت به خانوادم وابسته هستم

وابستگی به خانواده پدری بعد از ازدواج

من دیگه هیچ وابستگی به خانوادم ندارم

چیکار کنم تا وابستگیم نسبت به خواهرم کم بشه

دختر مورد علاقم زود رنج ، حساس و وابسته به خانوادشه

طبیعیه که یه پسر در دوران عقد خیلی وابسته به خانواده باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)