سلام دوستان عزیز مدت زیادی هست که خواننده وبلاگ هستم و در کل فعالیت بسیار بسیار زیادی در اینترنت و شبکه های اجتماعی دارم!

من دختری بودم با وزن 78 و با استیل معمولی! از 3 سال قبل که تبلیغات و هجمه برنامه های اینترنت و ماهواره فوکوس کردن روی اندام خانومها منم مشتاق شدم که خودم رو به قول معروف جذاب کنم!

طوری که با کلی بدبختی پول جمع کردم و 5 بار عمل کردم ! برداشت چربی داشتم از ناحیه ساق پا, پهلو, شکم و کمر و تزریق داشتم به قسمت های خاص ! کلا خیلی نسبت به هیکلم خوشبین بودم ( طبق چیزایی که توی اینترنت دیده بودم ) تا ازدواج کردم!

بعد از یک سال دوره ازدواج و دیدن گیرهای الکی همسرم یه روز رک و راست ازش پرسیدم که چرا نسبت به لباس پوشیدن من حساس هست و اینکه چرا همش از من میخواد توی جمع های همکارا یا فامیل لباس های گشاد بپوشم؟

البته خیلی سعی کرد طفره بره ولی در کمال ناباوری بهم گفت که به خاطر اندامت ناراحتم و دلم نمیخواد مردی اندامت رو ببینه و ... !

به من گفت موقع خواستگاری به خاطر پوشیدن چادر و حیایی که داشته نتونسته به هیکل من خوب نگاه کنه! البته اون نمیدونه که من هیکلم مصنوعیه! الان یک ماهه که از خونه بیرون نرفتم از اینکه خصوصیات یک فاحشه رو دارم ناراحتم! همسرم هزار بار ازم عذرخواهی کرد ولی اون چیزی که نباید میشنیدم شنیدم!

چیزایی که همسرم بهم گفت خیلی بیشتر از چیزیه که نوشتم و واقعا حیای من اجازه نوشتنش رو نمیده! از همتون خواهش میکنم هیچ وقت بدون تجربه تصمیم نگیرید گول تبلیغات و نوشته ها رو نخورید ، سعی کنید طوری باشید که بهتون به چشم یک انسان نگاه بشه نه یه گوشت!

برام دعا کنید واقعا احساس تحقیر شدن میکنم ! نمیدونم کی میتونم با خودم کنار بیام....