سلام بچه ها 

بالای 27 سالمه و تا چن وقته دیگه قراره ازدواج کنم . کسی که دوسش دارم قبلا صیغه کرده بود و جدا شده و در حال حاضر قراره با من ازدواج کنه .

راستش نامزدم خیلی پسره گرم و شیطونیه . در گذشتش دوست دختر زیاد داشته. از انتخابم پشیمون نیستم گفتم با ازدواج همه چیز عوض میشه و خوب میشه .

ولی همش یه ترسی درونم هست که نکنه بهم خیانت کنه یا کسی که قبلا صیغش بود سر و کلش پیدا بشه. علت ترسم اینه که وقتی در محیط کار یا دوستان یا اطرافیان در کل، زنی رو میبینه بهش توجه میکنه باهاش صمیمانه صحبت میکنه .

احساس میکنم توجهش به من کم میشه یا خانومای دیگه بیشتر خودشونو نزدیک میکنن، بهش چیزی نگفتم چون میگه حساسی یا اجتماعی باش ( لطفا نگین حساسم ، چون واقعا ادم از محیط بیرون میترسه مخصوصا از بعضی خانومها چه متاهل چه مجرد ) .

الانم که اقایون خیلی .................................................

راهنماییم کنین چجوری با ترسم کنار بیام و همسرمو نگه دارم؟؟

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)