سلام دوستان
توی شهر ما ( بندرعباس )رسم جهیزیه نداریم یعنی پسر باید وسایل زندگی رو فراهم کنه. مدت کوتاهی هست نامزدی کردم. بنده شاغل هستم و تو مدتی که کار کردم یه مقدار پول پس انداز دارم و یه وام هم از بانک گرفتم.

نامزدم خونه داره ولی ماشین نه! طبق توافقی که با هم کردیم قرار شد با بخش زیادی از پولی که تو حسابم هست یه ماشین برا خودمون بخریم ولی قسط های وام رو نامزدم تقبل کنن. از دو شب پیش نمیدونم چی شده همش میگه هر وقت خودم پول جمع کردم ماشین میخریم این پول ها حق خودته و مال خودته و من دوس ندارم با این پول ماشین بخریم.

وظیفه منه وسیله های زندگی رو مهیا کنم شما فقط بشین و با پولات هر چی دوس داری بخر. اگه دوس داری ماشین بخر ولی من پشتش نمیشینم. هر چی میگم من و تو نداریم قبول نمیکنه میگه من تو رو بخاطر خودت میخوام نه پول و ماشین .

چطور قانعش کنم با این پول ماشین بخریم! بی وسیله ای سخته و سختمه همش با ماشین پدر ایشون بریم بیرون .

راهنماییم کنین لطفا


بیشتر بخوانید :

بهترین روش گرفتن پول از شوهر چیه ؟

اوایل عقد زن چطوری باید از شوهرش پول بگیره؟

از این که از شوهرم پول بخوام حس خوبی ندارم

در دوران نامزدی و بعد از ازدواج از لحاظ مالی، چطوری باید با خانوم رفتار کرد؟

در دوران عقدم ، روم نمیشه نیازهام رو به شوهرم بگم

توی عقد خرج خانم باید چطور باشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مالی دوران عقد (۱۹ مطلب مشابه)