سلام
من سر یه قضیه ای گیجم. چند ماه دیگه میرم تو 23 سال . فوق العاده گرم مزاجم و از نظر عاطفی هم به یه نفر نیاز دارم.
شرایطم:سال اخر یکی از رشته های علوم پزشکی ، خدمتم معاف ، از نظر مالی کاملا تامین (خونه. خرج عروسی و... . سرمایه واس شروع زندگی. سال ایندم ماشین میگیرن برام ) .

حالا واس ازدواج دو دلم چون از اینایی که ازدواج کردن میپرسی میگن اصلا طرفش نرو که به جهنم میگه زکی ( خودمم میترسم نتونم از پس شرایط اقتصادیش بر بیام چون دخترای امروز کلا دنبال بریز بپاشن ) از اون طرف از نظر جنسی و عاطفی نیاز دارم .

به نظر شما من الان چکار کنم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)