سلام عرض می کنم خدمت همه دوستان
من حدود یک سالیه با سایت خانواده برتر آشنا شدم و گاهی سر می زدم و بعضی از پست ها رو می خوندم. الان یه مساله ای برام پیش اومده که می خواستم با دوستانی که به این سایت سر می زنن درباره ش مشورت کنم.

من یه پسر 27 ساله م که در حال حاضر مشغول سربازی هستم ( البته به صورت امریه در یکی از دستگاه های دولتی). تحصیلاتم هم ارشد کامپیوتر هست.

مدتیه که پدر و مادرم اصرار دارن ازدواج کنم. من هم شغلی ندارم. اما اونا میگن تا پیدا کردن یه شغل مناسب منو از لحاظ مالی پشتیبانی می کنن و میگن نگرانی خاصی از این بابت نداشته باشم و ازدواج کنم.

اما من خودم خجالت می کشم بخوام خرجی از خونواده بگیرم و این شکلی زندگی کنم حتی اگه یه مدت خیلی کوتاه باشه.

از طرفی هم پدرم بیماری قلبی دارن و دکترا گفتن هر لحظه ممکنه خدای نکرده فوت کنن. من یه برادر دارم که 9 سال از من بزرگ تره و ازدواج کرده و به خواهر هم دارم که 11 سال از من بزرگ تره و هنوز ازدواج نکرده. می ترسم اگه خدای نکرده برای پدرم اتفاقی بیفته و من هم ازدواج کرده باشم خواهر و مادرم تنها بمونن.

از دوستان خواهش می کنم بنده رو راهنمایی کنن. به نظرتون با شرایط فعلی کار درستیه که ازدواج کنم؟

پیشاپیش از راهنمایی هاتون ممنون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)