سلام
دوستان ایا ازدواج یعنی همه چی؟!!
من  یک دختر 24 ساله ای هستم در یک محیطی کوچیک که زندگی رو فقط تو ازدواج میبینن و اصلا تحصیلات و درک داشتن براشون مهم نیست فقط دختر یا پسر یه کم که بزرگ شدن زود میگن ازدواج کن و جالبه پسره در امد چندانی هم نداره ها اما بازم با وجود سن کم ازدواجم میکنه و همین عامل رو خانواده ما هم اثر داشته .

من خب از سن کم خواستگار داشتم تا الان اما من خب اون معیارایی که من میخوام خواستگارام نداشتن . من چون ادمه تحصیل دادم دوست دارم طرف مقابلم با تحصیلات باشه درسته که میگن تحصیلات شعور نمیاره اما تنها اون نیست .

من میخوام با کسی ازدواج کنم که درکم کنه یعنی با معیارام سازگار باشه نمیخوام به حرف این و اون که سنت رفته بالا یا همه دارن ازدواج میکنن تو هم زود یکی رو انتخاب کن وارد یه زندگی بشم که مجبور باشم تحمل کنم.  نه زندگی شوخی نیست که بحث یک عمر زندگی ...
اما از یه طرف حرف اطرافیان از یه طرف خانوادم که همش میگن کی میشه شیرینی تو رو هم بخوریم درسته خانوادم گیر الکی نمیدن  اما اینقدر شیرینی و ازدواج میکنن که دیگه الرژی گرفتم  .

یه جوری بهم تحمیل کردن که حس میکنم من تنها با ازدواج مهم میشم یا میتونم به خواسته هام برسم و همش فکرم درگیر این موضوع شده... 

خب من خودم واسه زندگیم خیلی برنامه دارم و مجردی خوبی هم دارم شکر خدا و دوست دارم از زندگی در هر شریطی هستم بهره ببرم نمیگم دلم نمیخواد مزدوج شم ولی دوست ندارم تنها فکر و ذکرم ازدواج باشه ( زندگی شیرین تر از این حرفاست)  :))

اما با این فشارهایی که هست دیگه گاها کم میارم و واقعا حس میکنم اگه من ازدواج کنم دیگه راحت میشم و هیچ مشکلی نمی مونه و بازم میپرسم دوستان عزیز مخصوصا متاهلایی که تجربه دارن ایا ازدواج یعنی همه چی؟؟!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)