سلام

من عاشق پسری شدم که در اولین برخورد گفت متعصب و غیرتیه . از گذشتم پرسید منم گفتم در گذشته دور کسی رو دوست داشتم اما... اونم ازم مهلت 10 روزه خواست تا فکراشو کنه بعد از دو ماه که اتفاقی منو دید گفت نتونسته با این موضوع کنار بیاد منم گفتم پس تموم.

اما گفت بهتره بیشتر با هم اشنا بشیم دو ساله میشناسمش از اول گفت قصدش دوستی نیست و تا الان هیچ تماس تلفنی و قراری نداشتیم  15 باری اتفاقی منو دیده ( اخه تو یه شهرکیم ) و سمتم اومده .

البته من خودمو میزدم به اونور که ندیدمش تا تو رودروایسی مجبور نشه بیاد سمتم یه بار از ازدواج میگه دفعه بعد میگه شرایطشو ندارم . بهم میگه اونقدری که تو منو دوست داری من دوست ندارم ازت خوشم میاد اما عاشقت نشدم .

برام زبون بریز بهم توجه کن تا عاشقت بشم دلیل این رفتارش رو نمیدونم خودش 6 ماه تلاش میکرد باهام اشنا بشه من ظاهر مغرور و سردی دارم همیشه چه پسرایی که اومدن خواستگاریم یا تلاش میکردن باهام دوست بشن خیلی خودشونو به اب اتیش میزدن .

اما شانس من کسی رو که  خودم دوست دارم  به محض اینکه فهمید دوستش دارم سرد برخورد میکنه میگه قصدم ازدواجه با احساستم بازی نمیکنم چون میدونم یه دخترم با احساس من بازی میکنه .

اما جدیت به خرج نمیده منم غرورم اجازه نمیده بهش بگم بیاد خواستگاری دو تا از خواستگارای اخیرم رو دیده میدونه برای ازدواج تحت فشار خانواده ام . اینم بگم یه بار بهم پیشنهاد ... داد که به تندی باهاش برخورد کردم گفتم دیگه طرف من نیا اما دفعه بعد که اومد سمتم به روش اوردم خودشو زد به فراموشی که یادم نمیاد چنین حرفی زدم .

اما جدیت که نشون دادم گفت لابد حالم خوب نبوده یه چیزی رو هوا گفتم منم مثل توام تا ازدواج نکنیم به این مسایل فکر نمیکنم و تا کمر هم جلوم خم شد و معذرت خواهی کرد .

بلاتکلیفم که ایا قصدش ازدواج هست یا مسخره ام گرفته . از روز اول گفت میره پیش روانشناس برای داشتن  زندگی بهتر . در ضمن ما همسنیم و هر دو لیسانس ، اون مهندسه تو کارخانه  کار میکنه که میدونم خیلی از جون های شهرم حسرت کارشو میخورند .

درامدش فکر نمیکنم بد باشه یه روز از تحریم و گرونی میگه دفعه بعد از قیمت تالار و سرویس طلا میگه همشم میگه منو خوشبخت میکنی ؟ زن زندگی هستی؟ دوستم داری؟ اما دیگه از گذشته حرف نمیزنه .

میخواستم از شما خواهش کنم راهنماییم کنید جه برخوردی باهاش داشته باشم؟ ایا این رفتاراش طبیعیه؟ یا باید بیخیالش بشم؟

ممنونم از راهنماییتان


پیشنهاد :

برند لباس دختر تاثیری در پیشنهاد دوستی یا متلک گفتن به اون داره ؟

کلا به چه دخترهایی متلک میندازن ؟

نمیدونم چرا مورد تمسخر دیگران قرار میگیرم

وقتی کسی مسخره مون می کنه باید چکار کنیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)