سلام

من توی 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام اتفاقی دوست شدم.دوست که نه فقط بوس و بغل بود برای چند روز کوتاه.ولی این قضیه پژواک پیدا کرد و همه فامیل فهمیدن.الان که 25 سالمه هنوز منو سرزنش میکنن.و این یک تابوی روابط خارج از زناشویی.فکر میکنید تقصیر من بوده در حالیکه مرد 28 سالش بود و من فقط 16 سال داشتم و زن اون مرد که از اقواممون بوده باید چطوری با این مسِِاله برخورد کنه چون ما همیشه چش تو چش میشیم.و من چطوری بر خورد کنم.چون واقعا نمبدونستم توی اون سن نوجوونی.


پاسخ :

سلام

یکی از اهدافی که در وبلاگ خانواده برتر 2 داریم دنبال می کنیم همین اتفاقی هستش که برای شما رخ داده . نمی خوام بگم شما اصلا مقصر نبودید . ولی اون فامیل و والدین شما هم کم مقصر نبودند . به قول دکتر قاسم زاده ، عاطفی شدن یکی از اتفاقاتی هست که در اون سنین رخ میده . اگه اون احساسات به راه درستش هدایت نشه ، دیگران ازش سوء استفاده می کنن .

اتفاقی که برای شما رخ داده در همین حیطه قرار میگیره . شما در اون سن از لحاظ جنسی ( اندام و جذابیت های جنسی ) شبیه یه زن شده بودید ولی از لحاظ عاطفی و روانی به حدی که مثل یه زن رفتار کنید نرسیده بودید . پدر و مادر شما باید بهتون می گفتند که در اون سن حالات روحی شما تغییر می کنه . این طوری میشید اون طوری میشید . اگه بهتون می گفتند شاید چنین اتفاقی نمی افتاد . 

به هر حال بعضی از اشتباهات به این راحتی ها جبران نمیشه . شما در اون سن یه اشتباهی کردید که نمیشه شما رو صد در صد مقصر دونست .

پدر و مادرتون هم نمی دونستند . مثل خیلی از پدر و مادرهای دیگه . مطمئنا اگه می دونستند نمی ذاشتند شما به جایی برسید که چنین اشتباهی بکنید .

شما که طعم تلخش رو چشیدید حواستون به تربیت جنسی بچه ها ی اطرافتون باشه .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)