سلام
دختری هستم ۲۸ ساله . مشکل من نه جنسی نه خانوادگی واقعا نمیدونستم کجا باید بپرسم اما خوشحال میشم اگر بتونین کمکم کنید

دور سینه من به صورت ژنتیکی بزرگه و حتی زمانی که وزنم حدود ۴۳ کیلو بود مانتو که میخریدم قسمت سینش و میکشید الان هم که متاسفانه چاق شدم از بالا تنه چاق شدم و سایز سینم حدوده ... هست و تو خرید مانتو مشکل بر میخورم چون اگر بزرگ بگیرم سر شونه هاش مناسبم نیست و اگر سایز بگیرم دور سینه یا میکشه یا ممکنه بسته نشه و بسته به مدل و دوخت داره.

این شرایط خستم کرده چه راهکارهایی کمک میکنه که من بتونم سایز سینمو یه سایز کم کنم؟

ما بچه که بودیم شایعه بود ضربه به سینه باعث کوچیک شدنش میشه درسته؟

ممنون میشم کمک کنید دارم افسرده میشم

مرتبط:

سوال در مورد دستگاه بادکش یا همون وکیوم سینه

سینه هام اصلا رشد نکرده

خواستگاری از دختری که لاغر اندامه و سینه های کوچکی داره

برای افزایش سایز سینه دختران گیاه دارویی وجود داره ؟

لباس عروس برای سایز سینه های کوچک هم پیدا میشه؟

آیا سینه بند مجیک در بزرگ تر کردن سینه ها موثره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)