من یه دختر 20 ساله هستم- من هیچوقت از شخصیتی که داشتم راضی نبودم و دوست داشتم یه شخصیت دیگه برای خودم بسازم. من یکم حسودم. و این آزارم میده.خسته شدم از اینکه اینقد ساداه م با حرف پسری دلم میلرزه و با نگاه پسری درگیر احساساتی میشم. چرا من اینقد اسونم. دوست دارم مثل بعضی از دخترا سخت و دست نیافتنی باشم و راحت با جنس مخالف اگه لازم بود حرفمو بزنم و راحت دل ندم. همیشه به دخترایی که سخت و یکم غرور دارن حسودیم میشه اونا خیلی خوشن از همه جهت. دلشون زود نمیلرزه و خود باورن و خواستگار زیاد دارن من با چشم خودم دوربرم دیدم و حتی هم بعضیا رو شنیدم. چطور اینطوری باشم؟ با این همه اعتماد بنفس زیاد؟ میخوام اعتماد بنفسمو زیاد کنم و دختری خواستنی باشم. اما...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)