سلام
من تو خانواده بچه تکم و درسخونم ولی عشق هنر و این چیزام ، تو مدرسه همه منو به فعالیت میشناسن . مخصوصا طراحی لباس طوری که مامانم میگه از چهار سالگیم علاقه نشون دادم.
 اگه تو خارج بودم صددرصد طراحی لباس میخوندم چون اونجا اینده داره ولی الان دو دلم من خیلی خیلی علاقه دارم ولی مامانم گناه داره دلش میخواد دکترشم اخه درسمم خوبه و اونطوری حیف میشم .

ولی بعضی اوقات فکر عجیبی میکنم ما وضع مالیمون خوبه چیزی نشده که بخوام گیرم نیاد خدا رو شکر .

ولی فکر میکنم ما حتما باید مدرک بالا داشته باشیم تا ایندمون خوب بشه . ولی یه پولدار درس خوندن برا چشه ؟ بهترین خواستگارا هم براش میان میتونه دنبال ارزوهاش برن ولی من نه باید به گور برن .

مرتبط:

سوال در مورد تحصیل در رشته طراحی لباس

درخواست اطلاعات در مورد رشته طراحی دوخت

آینده شغلی رشته های عکاسی، طراحی لباس و مدیریت گردشگری



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)