سلام
من تو یکی از کانون زبان های مطرح ، زبان انگلیسی رو در حدود یک سال و نیم پیش تا آخرین سطح اون کانون زبان گذروندم و یه اشتباهی که کردم این بود که دیگه کلا زبان گذاشتم کنار و آموخته هامو دوره نکردم و الان اکثر مطالب یادم رفته و با توجه به رشته ای که در اون تحصیل میکنم برای پیدا کردن شغل مرتبط با رشتم تسلط بر زبان انگلیسی خیلی مهم هستش سوالی که از خدمت شما بزرگواران داشتم این بود که :

۱_ من میخوام زبان رو دوباره بخونم و خودمو در حد آزمون های تافل برسونم شما چه کتاب و سایت انگلیسی یا سی دی آموزشی برای تقویت گرامر ، لغت ، Listening و Speaking و Writing پیشنهاد میکنید ؟لطفا اگه امکانش هست بگید چیزی که برام معرفی کردید برای تقویت چی خوبه؟

البته من کتابهایی که دارمو شروع کردم به خوندن ولی یه جاهایی میبینی یه سوالی برام پیش اومده نمیدونم اون اشکالاتمو چجوری رفع کنم [شکلک ناراحتی]

۲_ کسی هست که تو آزمون های تافل قبول شده باشه برای تقویت زبانش از چه منابعی استفاده کرده ؟

۳_ آیا کسی تجربه ی چنین آزمون هایی رو داشته؟ سوالات در چه سطحی هستند؟ میتونم از جایی سوالای آزمون هایی که قبلا برگزار شده رو پیدا کنم؟

۴_ پیشنهاد میکنید من خودمو برای این آزمون آماده کنم یا آزمون های دیگه رو پیشنهاد میکنید که آسون تر از این هستند؟

۵_ من میخواستم بعد از مدتی که زبانم در حد قابل قبولی پیشرفت کرد تو یکی از کانون زبان های شهرمون هم برای داشتن یک منبع درآمد هم اینکه مطالب دوباره یادم نره تدریس کنم ولی من دو سه تا از کانون های مطرح میشناسم که عمرا بنده رو قبول کنند مابقی کانون ها رو نمیشناسم بنظرتون از کجا بدونم دیگه چه کانون زبان هایی تو شهر ما هست؟

جایی میتونم اسامی این کانون هارو پیدا کنم تو اینترنت گشتم نبود ، در ضمن اگه مثلا یه کانون زبانی پیدا کردم برم بهشون چی بگم؟ خجالت میکشم میشه دقیقا برام یه مثال بزنید که چی بگم

سپاسگذارم از وقتی که گذاشتید
اجرتون با خدا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) آموزش زبان انگلیسی (۴۷ مطلب مشابه)