من یه پسر 19 ساله هستم وشاید باور نکنین اما از قبل دوران بلوغ خود ارضایی داشتم.وقتی هم به بلوغ رسیدم فوق العاده شدت پیدا کرد این کار. اما با لطف خدا از وقتی نماز خوندن رو شروع کردم به طور مرتب از 3 سال پیش کاملا ترک کردم این کار رو.
اما یه مشکلی هست.بنده هیچ کدوم از علائمی که خود ارضایی داره رو ندارم. اما تو دو موردش خیلی شک دارم.
1-عقیم شدن
2-زود انزالی
نمیدونم که این دو گریبانم رو گرفته یا نه. در مطلبی از یه متخصص شنیدم که بر اثر خود ارضایی زیاد رگ آلت جنسی پاره میشه. این رو چطور میشه تشخیص داد؟
از کجا بفهمم که مبتلا به این دو عاقبت وحشتناک شدم یا نه؟

البته بعد این چند سال عزمم رو جزم کردم که به دکتر مجاری ادراری مراجعه کنم اما خیلی رو ذهنم این موضوع تاثیر گذاشته.
ممنون میشم اگه پاسخش رو بهم بدین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)