سلام خسته نباشید.
میدونم شاید سوال من ربطی به وبلاگ نداشته باشه اما احساس کردم ادمایی که میان اینجا و نظر میدن خیلی ادامی خوب و سالمی هستن و میتونن بهم کمک کنن.راستش من از بچگی نمازمو میخوندمو به بعضی مسایل اعتقاد داشتم.و همیشه سعی کردم از نامحرم دوری کنم.اما یک بار تو زندگیم با پسری دوست شدم.و چند سالم هست که خود ارضایی دارم.راستش الان دیگه دوست پسر ندارم ولی خود ارضایی رو دارم همچنان.خیلی از مرگ میترسم.دلم میخواد بدون گناه بمیرم.دلم میخواد بار گناهام سبک باشه و اخرت خوب و دنیای خوبی داشته باشم.خیلی احساس گناه شدید دارم فکر میکنم خیلی ادم کثیفی هستم.!! نظرتون چیه؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)