سلام

من زنی هستم 54 ساله . همسرم نیز 54 سال دارد. ما یک دختر 25 ساله داریم که به تازگی نامزد کرده.

کمکی که از دوستان می خواستم در مورد مشکل قدیمی خودم و همسرم است. همسر من مرد خوبی است که اهل رفیق بازی، زن بازی، دعوایی و ..... نیست. ولی مشکلی دارد که چون مدت زیادی است حل نشده من به شدت اذیت می شوم. مشکل همسرم ساکت بودن او و درک نکردن من است.

به عنوان مثال زمانی که از سر کار می آید تا آخر شب چند جمله بیشتر حرف نمیزند. من زن خانه داری هستم که به همسرم بسیار علاقه دارم و نگران تنهایی خودم هستم چون اخیرا مادرم نیز فوت کرده. به نظر شما دوستان چگونه همسر کم حرف خودم را به حرف زدن تشویق کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)