سلام

از خانم ها درخواست میکنم لطفا برای جواب دادن با صداقت کامل و بدون دلسوزی و ملاحظه رفتار کنید .
من پسری هستم 34 ساله با مدرک کارشناسی و شغل مناسب و درآمد ماهی یک و نیم میلیون. ظاهر و قد و قوارم خوبه و استیل ورزشکاری دارم.

من بعد از سربازی هر چی کار کردم در اختیار خانوادم بوده و  هیچ اندوخته و پس اندازی ندارم. از همون دوران کمک خرج خانواده بودم و الان که پدرم بیکاره و سالمند من خرج خانواده رو میدم.

در حال حاضر با پدر و مادرم 3 تایی  زندگی میکنیم و قصدم بر اینه بعد ازدواج جدا بشیم. و اطمینان میدم موقع ازدواج حداقل ها رو برای یک زندگی معمولی فراهم کنم .

لطفا خانمها  برای ازدواج با شخصی مثل من پاسخ بدن:

1- سن

2- تحصیل

3- آره یا نه
اگر مایل بودید بعد از این 3 جواب توضیحاتتون رو هم بگید

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)