سلام

من حدوده 6 ساله با یه پسری دوستم تا الانم رابطمون پاک بوده و هیچ توقع نابه جایی از هم نداشتیم، با اینکه . مانتوییم و ارایش معمولی میکنم ولی همیشه خودمو از نامحرم پاک نگه داشتم و چشامو خودمو پاک نگه داشتم به خاطره همین تو ساله اوله دوستیمون بهم پیشنهاده ازدواج داد و اومدن خواستگاری .

ولی خوانواده ها مخالفت کردن ما صبر کردیم تا الان که 6 سال و خورده ای گذشته تا خوانواده هامون راضی شدن باسه بار دوم میان خاستگاری .

حالا سوالم از اقایون اینه این اقا بعضی وقتا خیلی بهم محبت کلامی میکنه و بعصی وقتا از این محبتا خبری نیست و ابراز نمیکنه .

منم سرش غر میزنم اگه منو نمیخای نیا خاستگاریم اونم میگه چت شده و دعوامون میشه، چرا شما اقایون بعضی وقتا محبت یادتون میره؟ ایا همه این طورین یا فقط این اقا پسر این طوریه؟

میترسم دوسم نداشته باشه و دلم نمی خواد اگه راضی نیس بیاد خاستگاریم، چون من اجبارش نکردم . خودش خاس که بیاد، یعنی دوسم نداره؟ چرا این محبت زبونی رو فقط گاهی اوقات میگه و بعدا نمیگه؟

دارم سرد میشم فقط اقایون جواب بدن


مرتبط :

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

آقایون، ما خانم ها چیکار کنیم که شما محبت زبانی تون رو بیشتر کنید

کاش شوهرم به جای 15 میلیون، 1 میلیون درآمد داشت ولی مهربون بود


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)