سلام
من یه مشکل اساسی دارم از بچگی همیشه تنها تو اتاقم خوابیدم نمی تونم تحمل کنم حتی خواهرم پیش من بخوابه چون به صدای نفس کشیدن خیلی حساسم با کوچکترین صدایی از خواب میپرم به صدای چیک چیک آب به خیلی چیزا حساسم خانوادم میدونن درکم میکنن .
اما من یک ساله ازدواج کردم اوایل ازدواجمون با اجبار تحمل میکردم و پیش شوهرم میخوابیدم البته همین که شوهرم میخوابید یکی دو متر ازش فاصله میگرفتم و بالشمو برعکس میذاشتم که کمتر صدای نفس کشیدنش رو بشنوم و بعضی شبا هم که خیلی اذیت میشدم پنبه میذاشتم تو گوشم یا آهنگ گوش میکردم .

هر وقت هم صبح شوهرم میپرسید چرا کنارم نمیخوابی الکی میگفتم که شبا تو خواب جابجا میشم اما متاسفانه تمام روز خسته و خواب آلود بودم همیشه عصبی. تا اینکه یکی دو ماه پیش دیگه نتونستم تحمل کنم و دیگه تو اتاق خواب نمیخوابم تو پذیرایی میخوابم شوهرم شبا چند بار میاد بالا سرم و بهم نگاه میکنه و بر میگرده تو اتاق خواب و خیلی از دستم دلخوره و همش میپرسه دلیل این رفتارات چیه دیگه دوستم نداری ازم خسته شدی؟

بهش میگم که تو اتاق خواب خوابم نمیبره حالا اونم بیچاره گفت منم میام تو پذیرایی پیشت میخوابم اما نمیدونه مشکل من چیه نمیدونه من از دست صدای نفس اون فرار میکنم بخدا الان که مینویسم بغض تو گلومه نمیدونم چکار کنم نمیتونم بهش بگم مشکلم چیه نمیدونم  چطوری بگم نمیتونم شبا بخوابم اعصابم خراب میشه مجبورم ازت دور شم.

خانوادم مشکلمو میدونن چند روز پیش مادرم ازم پرسید که پیش شوهرت خوابت میبره گفتم که چند وقته جدا میخوابیم خیلی ناراحت شد و خواهرم هم میگه که مشکل داری باید بری با یه روانشناس حرف بزنی.

حالا من موندم با این مشکلم که چندین ساله باهاش درگیرم اما فکر نمیکردم بعد از ازدواج هم اینجوری باشم و تحمل نفس کشیدن شوهرمو نداشته باشم.

حالا از شما کمک میخوام راهنماییم کنید مشکل من چیه کسی هست مثل من باشه؟ آیا باید برم پیش مشاور؟ به شوهرم چجوری بگم که مشکل دارم ازش جدا میخوابم؟ چطوری بهش بفهمونم که اشتباه فکر نکنه دوستش ندارم.؟

چند بار بهش گفتم بد خوابم و با کوچکترین چیزی از خواب میپرم اما باور نمیکنه و اصلا براش مهم نیست. اینم بگم که تو خوابگاه هم با هم اتاقیام این مشکلو داشتم بخاطر همین بیشتر مواقع تو سالن مطالعه میخوابیدم یا شبا آهنگ تو گوشم بود تا خوابم ببره اما هیچوقت برام عادی نشد. ممنون  

پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)