سلام
دوستان من تبلیغ ژل لاغری 3 روزه رو توی اینترنت دیدم و دیدم که خیلی ازش تعریف کردن ولی هنوز مطمئن نیستم که موثر باشه میخوام بدونم کسی اینجا استفاده کرده؟

دوس دارم یه بار حتما امتحان کنم ولی 40000 تومن پولشه میترسم خوب نباشه گفتم یه مشورت بکنم بعد!

اگر کسی استفاده کرده لطفا با جزئیات توضیح بده تا ما هم روشن شیم! ( مقدار هر بار مصرف + مقدار وزنی که کم کردین + مدت دوره ی مصرف + فاصله زمانی تا مصرف بعدی + ناحیه ای که استفاده کردین)
راستی mahnoor تو پستی که برای خمیر زردچوبه گذاشته بودم گفت به روش خودش استفاده میکنه جواب داده ولی یادش رفت روششو بگه اگر این پستو میخونی عزیزم بیا پاسخگو باش:D ملت ذهنشون درگیر شده

سپاسگزارم:)

مرتبط با روش های لاغر شدن:

رژیم لاغری کانادایی بر روی ضعف اعصاب تاثیر داره؟

میخوام بدون افتادگی یا شل شدن پوستم، 10 کیلو وزن کم کنم

لاغری برای همیشه با روش مهدی خردمند

دکتر گفته اگه لاغر نکنم بچه دار نمیشم

مشورت در مورد خرید شلوارک لاغری هات شیپر

راهکار دارید برای لاغر کردن صورت؟

لطفا کسانی که قبلا چاق بودند روش های لاغر شدن شون رو بگن

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

معرفی داروی لاغری که تحت پوشش بیمه باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)