سلام
سوال اول:
من لیسانس مهندسی برق از دانشگاه سراسری گرفتم و دو ساله هر استخدامی که میاد شرکت می کنم ولی موفق نمیشم و فعلا بیکارم. و سه بار هم ارشد دادم که قبول نشدم. امسال از ارشد دانشگاه ازاد قبول شدم و همسرم هم با روی باز، ازم خواست که برم ثبت نام کنم و گفت که شهریه اش رو خودش میده.
البته فعلا در دوران عقد هستیم. خیلی دوس دارم ارشد بخونم ولی می ترسم این همه هزینه کنم و اخرش هم مثل الان بیکار بمونم. با مدرک ارشد دانشگاه ازاد میشه کاری کرد.

نامزدم کارمنده یکی از ادارات دولتی است. میگه از عهده شهریه بر میاد ولی من دلم نمیاد اون همه پول رو بدیم به دانشگاه. نامزدم همه خریدهام رو کرده و خونه هم قراره بریم تو خونه ای که مادرش خریده زندگی کنیم.

سوال دوم:
من تو دوران عقد راضی شدم که رابطه کامل داشته باشیم و الان یک ماهی میشه که رابطه داریم. ولی من پشیمون شدم .چون انگیزه گرفتن جشن داره کم کم از بین میره. به همسرم گفتم دیگه من راضی نیستم ولی اون قبور نمیکنه. چطور بگم و چیکار کنم که هم از دستم ناراحت نشه و هم قبول کنه که رابطه کامل بمونه برای بعد عروسی.

اصلا چنین کاری شدنی است؟ مردی که لذتش رو درک کرده، بتونه تا 6 ماه دیگه مقاومت کنه؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)