سلام من *2 سالمه یک ازدواج نا موفق داشتم و فرزندم یازده سالشه، ** ساله جدا شدم و حدود ** ساله با پسر مجردی که 30 ساله آشنا شدم قصد ازدواج داریم اما خانوادش راضی نیستن نمیتوانیم از هم بگذریم، اونم بدون اجازه پدر مادرش ازدواج نمیکنه اونام راضی نمیشن چیکار کنم ازشم نمیتونم بگذرم؟؟؟؟


پاسخ :

سلام

برای این که یه زندگی زناشویی دوام داشته باشه باید حداقل حدود 70 درصد شرایط اونا شبیه به هم باشه . اصطلاحا باید کم کفو باشن .

این درصد نه تنها شامل شما و اون پسر میشه بلکه خانواده های شما هم باید با هم سازگاری داشته باشن . شما نمی تونید بگید من که با خانواده اش ازدواج نمی کنم . اتفاقا ازدواج می کنید . بالاخره خواه ناخواه باید رفت آمد داشته باشید . با چنین شرایطی اگه اون پسر بر خلاف نظر خانواده اش عمل کنه و با شما ازدواج کنه به قلب خیلی ها فشار میاد . من جمله خودتون . آرزوهای پدر و مادر اون پسر به باد میره ، چون چه بخواید چه نخواید این ازدواج یه وزنه  برای بر هم زدن آرامش خانواده ی اون میشه .

بعد ها گله از این گله می کنید که خانواده ی اون شما رو نمی پذیرند . با شما سرد و بی روح رفتار می کنند . چون که پسرشون اونا رو انداخته و شما رو برداشته .

با این حال باید سیر تا پیاز دلایل جدایی تون رو برای این پسر تعریف کنید . اگه می خواید محکم کاری بشه باید این پسر رو به شوهر قبلی تون معرفی کنید تا مستقیما با اون حرف بزنه . اون باید حرف های شما رو با حرف های شوهر سابق تون سبک و سنگین کنه . باید آگاهانه شما رو بپذیره ، باید بدونه که با چه زنی و با چه خصوصیات اخلاقی می خواد ازدواج کنه .

یه مشکل دیگه هم هست . آیا پسرتون با خواستگارتون کنار میاد یا نه . یا بلعکس . نباید احساسی برخورد بشه .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)