سلام

من دختر 22 ساله هستم داستان من از اون جایی شروع میشه که در سن 17 سالگی پسری که 7 سال ازم بزرگ تر بود عاشقم شد از اقوام دور  همه جا مواظبم بود سه سال بهش جواب ندادم یا بهتر بگم امتحانش میکردم ولی شدید عاشقش شده بودم اون از خانواده مذهبی بود من فکر میکردم خواستگاره  چون خودم خدا برا مهم بود اصلا تو باب دوستی نبودم بعد سه سال بهش پیام دادم اون خوشحال شد گفت بخاطر شرایط ازدواج نمیشه من خواهر بزرگ تر و اون برادر بزرگ داشت.

اون با تصورات من دنیا فرق داشت اون ظاهر خیلی مذهبی ولی باش که حرف که میزدم حتی میشد گفت دیدش غربی بود .

راستش نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی زیبا هستم قد بلند و همه جا خیلی با متانت رفتار میکرد گفت عاشق این چیزات شدم .

تو مدت دو سال با تمام زجرایی که بهم داد دوستش داشتم ولی او اونقدر تو گوشم خوند با هزار ترفند و مغزمو شستو شو داد با عرض شرمندگی منو مجبور به رابطه کرد ولی بخدا همیشه توبه میکردم از خدا خجالت میکشید اون گفت عقد میکنیم و هزار وعده ...

یه روز میگفت ازدواج میشه یه روز نمیشه تا دم های آخر گفت خانوادم نمیذارن و بعد از یک هفته دیدم نامزد کرده وای چقدر اشک ریختم و افسرده شده بودم   .

شب ها قلبم درد میکرد نفس نمیتونستم بکشم . من شش سال با تمام وجود عاشقش بودم برای همسری ولی اون پنجاه پنجاه بود ولی بعدش اگه باش ازدواج میکردم خیلی از دینم دور میشدم وقتی شنیدم ازدواج کرده با تمام عشقی که داشتم رابطمو قطع کردم با اینکه رها نمیکرد .

ولی اون زنش رو بخاطر ثروت پدریش گرفت، مشکل من این است حالا با یه شماره ناشناخته تو واتساب اومده سراغم و کم کم فهمیدم اونه .

از شما دوستان میخوام چیکار کنم که دست از سرم برداره و عشقم نسبت بهش بر نگرده  کمکم کنید لطفا

باتشکر


فراموشی عشق قبلی افکار مزاحم :

بخاطر عشق قبلیم دیگه نمیتونم عاشق بشم

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)