سلام

من چند سال پیش با آقایی آشنا شدم و دوست شدیم الان ۶ سال هست که با من هم هستید، مانند تمام رابطه‌ها بالا و پایین داشتیم، طی‌ ۲ سال اول خیلی‌ علاقه به ازدواج داشتم، به جشن و لباس و به همه چیز عروسی‌ فکر می‌کردم و حتی تحقیق هم می‌کردم اما که حالا بعد از چندین سال قرار شده ایشون به خواستگاری من بیان من دیگه سرد شدم و دلم نمیخواهد تن به این ازدواج بدم . هر دو زیر ۳۰ سال سنّ داریم.

از لحاظ اجتماعی و مالی‌ مثل هم هستیم اما هنوز نمیدونم چقدر خانواده ها با هم جور هستن چون هنوز همدیگه رو ندیدن . ایشون شاید اول رابطه خطا‌های میکردن اما دیگه انجام نمیدن و به نسبت رابطه خوبی‌ داریم . 

لطفا منو راهنمایی کنید که چی‌ کار کنم؟ اگه بهم بگن که همیشه تا آخر عمرت با این آقا بمون میمونم اما دلم نمیخواد ازدواج کنم


پیشنهاد:

دلایل پیشمانی ناگهانی دختر در دوران آشنایی ازدواج

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد

از کجا بفهمیم دختر داره ناز می کنه یا ردمون کرده ؟

چرا بعضی از دختران و پسران ناگهانی رابطه دوستی رو قطع می کنند ؟

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

قاطعانه نه گفتن، خیلی بهتر از امید واهی دادن به خواستگاره

آیا ممکنه نظر منفی دختری، بعد از چند ماه عوض بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)