سلام
من دچار یک مشکل شدم نمی دونم از کجا باید بپرسم
پنج سال قبل از طریق یک همکلاسی مجموعه فایل های صوتی مکالمه زبان انگلیسی با یک  گرفتم. توی فلشم ریخت. من مدت ها به فایل ها گوش میدادم و خیلی زبانم قوی شد.  به افراد خیلی زیادی  هم فایل ها را دادمش تا اون ها هم استفاده کنن. حتی در کامپیوتر محل کارم ذخیره کردم تا اگه کسی خواست کپی کنه برای خودش یا بچه هاش.

چند ماه پیش اومدم تهران و میخواستم دنبال مکالمه زبان آلمانی بگردم. به طور اتفاقی چشمم به یک اسم خورد که نام اون مجموعه مکالمه ای بود که داشتم  و سری زبان آلمانی هم داشت. دیدم پشت بسته نوشته  شده هر گونه کپی برداری از این اثر شرعا حرام می باشد.

الان که من مکالمه انگلیسی این شرکت را برای خودم کپی کردم و به افراد زیادی هم دادم تکلیفم چی میشه؟ چطوری باید حق شان را بدهم. نمی دونم به چند نفر دادم. راهنمایی کنید لطفا.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)